Αγαπημένα Μαϊου 2017

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017 0 σχόλια

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τα προϊόντα που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα λίγο παραπάνω από τα υπόλοιπα το Μάιο που μόλις μας αποχαιρέτησε. 

Πρώτο και καλύτερο για εμένα είναι το toner της L'Oreal από τη νέα της σειρά Fine Flowers. Είναι απλά εκπληκτικό. Ενυδατώνει την επιδερμίδα μου αφήνοντάς την απαλή και έτοιμη να δεχτεί τα υπόλοιπα βήματα της ρουτίνας μου. Επιπλέον μυρίζει εξαιρετικά.
Συνεχίζοντας με προϊόντα περιποίησης προσώπου περνάω στο διάσημο Glow Tonic της Pixi το οποίο φυσικά δεν απογοητεύει. Πρόκειται για ένα πολύ αποτελεσματικό exfoliating toner για το οποίο θέλω να σας μιλήσω αναλυτικότερα σε άλλο post. 

Η παλέτα της Makeup Revolution in Beyond Flawless με έχει βολέψει πάρα πολύ Περιλαμβάνει όλες τις αγαπημένες μου αποχρώσεις, έχει πολύ καλή απόδοση αλλά και διάρκεια.
Τα βερνίκια νυχιών της Maybelline πάντα μου άρεσαν για τα χρώματά τους αλλά και τη διάρκειά τους. Το συγκεκριμένο είναι από τη σειρά Super Stay 7 days και είναι ένα εκπληκτικό φούξια στην απόχρωση 190 Pink Volt.

Για το τέλος άφησα ένα καθαριστικό πινέλων. Πρόκειται για ένα σαπουνάκι ιδανικό για τον καθαρισμό των πινέλων. Είναι από την Douglas και έχει πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα. Στα συν του ότι μυρίζει λεμονάκι.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB