New beauty discoveries of 2016

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017 0 σχόλια
Πάει και το 2016, τελείωσε και αυτό και ξεκίνησε μια νέα χρονιά γεμάτη εκπλήξεις (ελπίζω) και νέες ανακαλύψεις σε προϊόντα ομορφιάς.
Ας αποχαιρετίσουμε λοιπόν την χρονιά που μας άφησε με προϊόντα που ανακάλυψα μέσα στο 2016 και τα οποία με έκαναν να τα αγαπήσω και να τα προσθέσω στην καθημερινή μου ρουτίνα.


Θα ξεκινήσω με δύο προϊόντα περιποίησης. Πρώτο είναι το Midnight recovery Concentrate από την Kiehl's. Το χρησιμοποιώ το βράδυ και η αίσθηση στο πρόσωπό μου είναι υπέροχη. Η επιδερμίδα μου το ευχαριστιέται και μου το δείχνει. Δεν έχω λόγια για το πόσο έχω αγαπήσει το συγκεκριμένο προϊόν. Αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή και με τη χρήση του έχω παρατηρήσει ότι το δέρμα μου είναι πιο καθαρό και φωτεινό. 
Στη συνέχεια έχουμε την κρέμα ημέρας αλλά και την κρέμα νύχτας, Multi-Active Jour & Multi- Active Nuit αντίστοιχα της Clarins. Αυτές οι δύο κρέμες άλλαξαν το πρόσωπό μου. Τώρα είναι φανερά πιο ενυδατωμένο, φωτεινό και λαμπερό (δες αναλυτικό review εδώ). Τώρα που μου έχουν τελειώσει καταλαβαίνω πόσο μου λείπουν.  

Περνώντας σε προϊόντα βάσης, έχουμε το Universal Fit Hydrating Foundation από Kiko, το οποίο μπορεί να απέκτησα πρόσφατα αλλά με έχει εντυπωσιάσει. Έχει μέτρια κάλυψη χωρίς να το νιώθεις στο πρόσωπο και το κυριότερο αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη, κάτι που χρειάζεται αυτό τον καιρό. Άλλο ένα foundation αλλά για πιο ελαφριά κάλυψη είναι το Wonderful Cushion foundation από Sephora. Είναι όσο ελαφρύ χρειάζομαι και μπορεί να μου προσφέρει την κάλυψη που θέλω. Στα προϊόντα βάσης κατατάσσεται και το Double Wear Stay-in-place concealer από την Estee Lauder, το οποίο έχει την ιδανική κάλυψη για εμένα και πάρα πολύ καλή διάρκεια (δες αναλυτικό review εδώ). 

Η παλέτα της Urban Decay Ultimate Basics, η οποία είναι τόσο πολυσυζητημένη και φυσικά όχι άδικα. Οι αποχρώσεις που περιλαμβάνει είναι ότι μπορείς να χρειαστείς αναφορικά με neutral και ματ σκιές. Και επειδή είναι Urban Decay η απόδοσή και η διάρκειά τους είναι δεδομένη. 
Η μάσκαρα που για εμένα έχει γίνει η all time αγαπημένη μου είναι η Roller Lash από την Benefit, Μου προσφέρει μήκος και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες μου. Ότι χρειάζομαι δηλαδή. Θα ακολουθήσει σύντομα και αναλυτικό review για τη συγκεκριμένη.
Για το τέλος έχουμε το μαγικό σφουγγαράκι που ακούει στο όνομα Beautyblender. Τι έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Δε λέω καλά είναι τα πινέλα και πολύ αποτελεσματικά μάλιστα, αλλά το συγκεκριμένο απλώνει το foundation εκπληκτικά. Πολύ όμορφη κάλυψη, φυσική και νομίζω ότι τα foundation μου διαρκούν περισσότερο.

Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που ξεχώρισα ή μάλλον καλύτερα που ανακάλυψα μέσα στο 2016. Έχουμε κάποιο κοινό; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο από τα δικά σας;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB