Αγαπημένα Δεκεμβρίου 2016

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017 0 σχόλια
Άλλος ένας μήνας τελείωσε και άλλο ένα post με αγαπημένα προϊόντα ξεκινάει. Ο Δεκέμβριος είχε για εμένα αρκετές νέες ανακαλύψεις αναφορικά με προϊόντα ομορφιάς και γι' αυτό πάμε γρήγορα να τα μοιραστούμε μαζί.

Θα ξεκινήσω με δύο παλέτες οι οποίες με ξετρέλαναν από τη στιγμή που τις είδα. Όταν άρχισα να τις χρησιμοποιώ φυσικά και δε με διέψευσαν. Πρώτη είναι η παλέτα με ρουζ από Nars. Είναι από την τελευταία συλλογή της Nars με την διάσημη φωτογράφο Sarah Moon και είναι απλά υπέροχη. Ονομάζεται True story cheek & lip palette και περιλαμβάνει τέσσερα ρουζ στις αποχρώσεις Devotee, Myth, Unwritten & Outlaw καθώς και ένα Velvet mat lip pencil στην απόχρωση Mysterious Red. Όλα τα ρουζ έχουν εκπληκτική απόδοση και διάρκεια. Το μολύβι για τα χείλη δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά ξέρω ότι δε θα με απογοητεύσει.
Δεύτερη παλέτα είναι η Naked Ultimate Basics της Urban Decay, η οποία είναι τόσο πολυσυζητημένη και φυσικά όχι άδικα. Οι αποχρώσεις που περιλαμβάνει είναι ότι μπορείς να χρειαστείς αναφορικά με neutral και ματ σκιές. Και επειδή είναι Urban Decay η απόδοσή και η διάρκειά τους είναι δεδομένη. 

Μέσα στο μήνα δοκίμασα και το Universal Fit Hydrating foundation από Kiko και ξετρελάθηκα. Έχει μέτρια κάλυψη χωρίς να το νιώθεις στο πρόσωπο και το κυριότερο αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη, κάτι που χρειάζεται αυτό τον καιρό. 
Ξεχώρισα και δύο πινέλα, τα οποία είναι καινούργια για εμένα. Το πρώτο είναι το πινέλο για ρουζ από Real Techniques και το άλλο είναι ένα πινέλο από Douglas το οποίο εγώ χρησιμοποιώ για highlighter. 
Για το τέλος έχω ένα nude κραγιόν από Marc Jacobs. Πρόκειται για το Role Play από την σειρά Νew Nudes Sheer Gel Lipstick, το οποίο είναι ένα από τα λίγα nude που μου ταιριάζουν.

Αυτά για το Δεκέμβριο! Για να δούμε τι μας ετοιμάζει το 2017...

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB