Urban Decay Naked 3 Palette

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016 0 σχόλια
Ξέρω ότι η Naked 3 της Urban Decay δεν είναι μια παλέτα που κυκλοφόρησε πρόσφατα αλλά είναι σίγουρα μια παλέτα που μαζί με τις άλλες δύο (Naked & Naked 2) έχουν γίνει πια κλασικές.



Πρόκειται για μια παλέτα με 12 ουδέτερες αποχρώσεις που κινούνται κυρίως σε ροζ υποτόνους. Περιέχει 3 ματ και εννέα shimmer σκιές σε μια rose gold μεταλλική συσκευασία στην οποία περιλαμβάνεται και ένα διπλό πινέλο, το οποίο είναι πολύ καλό σε σχέση με τα πινέλα που περιέχονται συνήθως στις παλέτες.


Για να δούμε λιγάκι τις αποχρώσεις...

Strange - "a pale neutral pink matte-satin". Ταιριάζει πολύ ωραία κάτω από το φρύδι.
Dust - "pale metallic pink shimmer with iridescent micro-glitter". Αν και όμορφο σαν χρώμα, δε μου αρέσει ιδιαίτερα η υφή του.
Burnout - "light pinky-peach satin". Είναι ένα χρώμα το οποίο μου αρέσει και χρησιμοποιώ πολύ.
Limit - "light dusty rose matte". Είναι ιδανικό χρώμα για την κόγχη του ματιού.


Buzz - "metallic rose shimmer with silver micro-glitter". Μοιάζει περισσότερο με pressed pigment και αφήνει ένα ωραίο foiled αποτέλεσμα στα βλέφαρα.
Trick - "light metallic pnky-copper shimmer with tonal micro-sparkle". Είναι μια πολύ ωραία χρυσό μπρονζέ σκιά.
Nooner  - "medium pinky-brown matte". Ιδανικό τόσο γα την κόγχη αλλά και για όλο το βλέφαρο. Μια από τις αγαπημένες μου.
Liar - "medium metallic mauve shimmer". Ουσιαστικά είναι ένα καφέ με λίγο χρυσό - μωβ.
Factory - "pinky-brown satin". Είναι ένα καφέ με ελάχιστο shimmer το οποίο θα δείχνει πολύ ωραίο στην κόγχη αλλά και στις κάτω βλεφαρίδες.
Mugshot - "metallic taupe shimmer with slight pink shift". Ένα κλασικό taupe με ασημί υποτόνους.
Darkside - "deep taupe-mauve satin". Ένα βαθύ μωβ καφέ, το οποίο θα δείχνει πολύ ωραίο σε ένα smokey.
Blackheart - "smoky black matte with rosy red micro-sparkle". Ένα πολύ όμορφο χρώμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν eyeliner.

Σε γενικές γραμμές είναι μια παλέτα που προτιμώ αρκετά συχνά για το μακιγιάζ μου. Μου αρέσουν οι rose gold αποχρώσεις της και το γεγονός ότι μπορείς να κάνεις διάφορους συνδυασμούς σκιών ή να χρησιμοποιήσεις μόνο μια και να φαίνεται εξίσου υπέροχο το αποτέλεσμα.

Έχω στη συλλογή μου και την Naked 2Naked μου την έχει γλιτώσει) και το σίγουρο είναι ότι δεν μπορώ να διαλέξω μεταξύ των δύο. Η Naked 2 έχει πιο ψυχρές αποχρώσεις που μου αρέσουν εξίσου.

Έχετε δοκιμάσει κάποια από τις τρεις παλέτες Naked της Urban Decay;

Σημ.: Sorry που δεν έχω swatches αλλά δεν μπορώ να βρω τις συγκεκριμένες φωτογραφίες. Θα φροντίσω να επανορθώσω.


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB