My Travel Essentials - Skincare

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016 0 σχόλια
Ίσως να μην το γνωρίζετε αλλά τους τελευταίους 5 μήνες ζω στο εξωτερικό και κατά συνέπεια τα ταξίδια είναι συχνότερα από ότι πριν. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αξιοποιήσω όλα εκείνα τα δείγματα αλλά και τα travel sizes των προϊόντων περιποίησης που μάζευα τόσο καιρό. 
Ακόμα και όταν ταξιδεύω δεν θέλω να λείπει τίποτα από τη ρουτίνα περιποίησης μου και έτσι προσπαθώ να τα χωρέσω όλα σε ένα μικρό νεσεσέρ και ευτυχώς τα καταφέρνω.


Ξεκινώντας με τον καθαρισμό του προσώπου έχουμε για το ντεμακιγιάζ το One-step facial cleanser της Clarins, το οποίο αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και περιέχει εκχυλίσματα πορτοκαλιού. Για τα μάτια δεν το προτιμώ γιατί με ενοχλεί λιγάκι γι' αυτό χρησιμοποιώ και ένα ντεμακιγιάζ ματιών είτε αυτό των Sephora ή από MAC (ξέχασα να το συμπεριλάβω στη φωτογραφία). Μετά το ντεμακιγιάζ καθαρίζω το πρόσωπό μου συνήθως με ένα balm. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το Clean it zero από Banila co. που είχα βρει στο memebox και μου αρέσει πολύ. Για τα πρωινά και τις μέρες που δεν έχω βαφτεί χρησιμοποιώ τον αφρό καθαρισμού Precious cleansing foam από L' Occitane που αφήνει το δέρμα καθαρό και μυρίζει πολύ όμορφα. 
Περνάμε σε ενυδάτωση και έχουμε για τα μάτια την Advanced Night Repair Eye της Estee Lauder (δες review εδώ). Από το νεσεσέρ μου δεν λείπει το serum μου και η ενυδατική μου. Αυτό το διάστημα δοκιμάζω κάποια προϊόντα από Clarins γι' αυτό και χρησιμοποιώ το Mission Perfection serum και την Multi-active jour ενυδατική. Φυσικά δεν λείπουν και οι ανάλογες μάσκες προσώπου, όπως είναι η  Clear Calm 3 Clarity Restoring mask από REN και η Honey Eye mask από Sephora
Για το τέλος έχουμε και ορισμένα προϊόντα που δεν είναι καθαρά skincare αλλά προϊόντα γενικότερης περιποίησης. Η Moisture Rich Body lotion πάλι από Clarins, η οδοντόκρεμα Marvis με άρωμα licorice που το μέγεθός της είναι ιδανικό για ταξίδια και τέλος το αγαπημένο μου Thickening hairspray από Bumble & Bumble, το οποίο είναι απαραίτητο προϊόν για τα μαλλιά μου (δες review εδώ).

Αυτά είναι τα προϊόντα που αποτελούν αυτή την περίοδο τα απαραίτητα για τα ταξίδια μου όσον αφορά το skincare. Τα απαραίτητα για το μακιγιάζ όπως είναι φυσικό αλλάζουν κάθε φορά ανάλογα με την περίσταση χωρίς βέβαια να λείπουν και οι ανάλογες εξαιρέσεις. Θα ακολουθήσει αντίστοιχο post και γι' αυτά.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB