Estee Lauder Perfectly Clean Multi-Action Cleansing Gelee

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016 0 σχόλια
Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι αλλά αγαπώ τα προϊόντα της Estee Lauder και κυρίως τα προϊόντα περιποίησης. Δεν θυμάμαι που ή από ποιον είχα διαβάσει review για το συγκεκριμένο και ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Σε ένα από τα ταξίδια μου δεν παρέλειψα λοιπόν και το αγόρασα από το αεροδρόμιο για να το δοκιμάσω. Το δοκίμασα και τα review επιβεβαιώθηκαν.
Ο λόγος φυσικά για το Perfectly Clean Multi-Action Cleansing Gelee της Estee Lauder.



Πρόκειται για ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή gel που καθαρίζει αλλά και κάνει ελαφριά απολέπιση ταυτόχρονα. Αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ αλλά και τυχόν υπολείμματα και παράλληλα χάρη στους μικροσκοπικούς του κόκκους κάνει και την απαιτούμενη απολέπιση στην επιδερμίδα, χωρίς να την ξηραίνει αλλά αντίθετα αφήνοντάς την απαλή και λεία. 
Επιπλέον. βοηθάει στον έλεγχο της περίσσειας λιπαρότητας και καθαρίζει τους πόρους. 


Ένα έχω να πω: Το πρόσωπό μου μετά από κάθε χρήση το ένιωθα φρέσκο και απαλό. Το χρησιμοποιώ το βράδυ αφού έχω αφαιρέσει το μακιγιάζ μου με ένα micellar. Κάνει εκπληκτική δουλειά στον καθαρισμό του προσώπου μου και με έχει βοηθήσει αρκετά στο να έχω ένα πιο καθαρό και χωρίς σπυράκια πρόσωπο.
Παρόλο την τιμή του το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Απλά φροντίστε να το προμηθευτείτε με κάποια έκπτωση (κάτι που δεν είναι δύσκολο). Εξάλλου η συσκευασία του είναι αρκετά μεγάλη και διαρκεί πολύ καιρό.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB