Αγαπημένα Ιανουαρίου 2016!!

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016 0 σχόλια
Γεια σας, γεια σας και Καλό Μήνα!

Ξεκινάμε το νέο μήνα με τα αγαπημένα προϊόντα του παλιού και ευχόμαστε ο Φεβρουάριος να είναι γεμάτος όπως ήταν και ο Ιανουάριος που μας αποχαιρέτησε.



Αυτό το μήνα ξεχώρισα περισσότερο προϊόντα περιποίησης και λιγότερο προϊόντα μακιγιάζ. Χρησιμοποιούσα ελάχιστο μακιγιάζ αυτό το μήνα, οπότε έμενα στα all time αγαπημένα.
Ας δούμε όμως τι μου έκανε το μαγικό click τον Ιανουάριο.


  • Sally Hansen Miracle Cure Strengthener. Το χρησιμοποιώ σαν βάση πριν από το βερνίκι και έχω δει αποτελέσματα. Τα νύχια μου είναι πιο δυνατά και δε σπάνε τόσο εύκολα όσο παλιότερα
  • The Body Shop Hand Creams in Frosted Plum, Frosted Cranberry & Glazed Apple. Ο Ιανουάριος εδώ μας έκανε πολύ κρύο και τα χεράκια μου είχαν απόλυτη ανάγκη από ενυδάτωση. Οι κρέμες χεριών από τη χριστουγεννιάτικη συλλογή του TBS ήρθαν να βοηθήσουν. Δεν έχω λόγια για τη μυρωδιά - απλά θεϊκή
  • Elizabeth Arden 8-hour-cream Lip Protectant. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί τα χείλη μου είναι πλήρως ενυδατωμένα και το lip balm είναι ακόμα εκεί.
  • Too Faced The Little Black Book of Bronzers. Περιέχει 8 bronzers για να διαλέξεις. Έχει τόσο ματ όσο και shimmery bronzers. Αγαπημένο μου είναι το Milk Chocolate Soleil καθώς είναι ματ και ιδανικό για αυτή την εποχή.
Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB