Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Cream

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015 0 σχόλια
Πριν λίγο καιρό μιλήσαμε για το  Advanced Night Repair II serum της Estee Lauder (δες αναλυτικό review εδώ). Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα ακόμα προϊόν της σειράς Advanced Night Repair, αλλά αυτή τη φορά για την κρέμα ματιών.


Όλες οι τεχνολογίες του ANR Synchronized Recovery Complex II έχουν χρησιμοποιηθεί και στο αντίστοιχο προϊόν για τα μάτια της σειράς, αξιοποιώντας στο μέγιστο το μηχανισμό επιδιόρθωσης των κυττάρων. Επιπλέον, μειώνει την εμφάνιση ορατής φθοράς από τις εξωτερικές επιθέσεις, εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες, ενώ παρέχει και σημαντική ενυδάτωση με υαλουρονικό οξύ, αναζωογονεί και καταπραΰνει άμεσα την ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από την περιοχή των ματιών, κάνοντας τα μάτια να δείχνουν λιγότερο κουρασμένα. 


Κυκλοφορεί τόσο σε μορφή serum αλλά και σε μορφή gel, που είναι και αυτή που προτιμώ. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά travel sizes που σίγουρα όλα μαζί κάνουν δύο full size προϊόντα και αν υπολογίσουμε και αυτή που χρησιμοποιώ τώρα (και τελειώνει), βρίσκομαι στην τρίτη συσκευασία. Αυτό δέιχνει πόσο μου αρέσει! Έχει ματαξένια υφή και χαρίζει στην περιοχή των ματιών μου μια απαλή και άνετη αίσθηση. Όταν την απλώνεις αφήνει μια αίσθηση δροσιάς που είναι ότι χρειάζεται η περιοχή κάτω από τα μάτια. Μου προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση και μακροχρόνια φαντάζομαι πως θα είναι ορατα και όλα τα υπόλοιπα που υπόσχεται. Το σίγουρο είναι πως βλέπω την περιοχή να είναι πιο λαμπερή και αυτό μου αρέσει. 


Πρόκειται για ένα προϊόν που δε θα λειπει από τη συλλογή μου.
Εσεις το έχετε δοκιμάσει;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB