Review #32 - Garnier BB Cream

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 1 σχόλια
Αγαπημένο προϊόν από πολλούς και όχι άδικα. Ήταν από τις πρώτες ΒΒ που έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά και έγινε ανάρπαστη. Ειδικά όταν κυκλοφόρησε η εκδοχή για μεικτό / λιπαρό δέρμα.
Αν δεν έχετε ακόμα καταλάβει μιλάω για την BB Cream Miracle Skin Perfector της Garnier.



Πρόκειται για μια πολύ καλή και αποτελεσματική ΒΒ που κάνει πολλά. Καλύπτει τη γυαλάδα, μειώνει την εμφάνιση ατελειών, ενυδατώνει, χαρίζει υγιή λάμψη και προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία χάρη στο SPF που περιέχει. 
Έχει αρκετά καλή κάλυψη και διάρκεια αλλά έχει και μια μυρωδιά οινοπνεύματος που δε μου αρέσει, η οποία ευτυχώς φεύγει αμέσως. 
Δεν έχω  να πω πολλά για το συγκεκριμένο προϊόν τελικά. Ήταν η πρώτη ΒΒ που δοκίμασα και ακόμα και τώρα που έχω δοκιμάσει αρκετές συνεχίζει να μου αρέσει και να καλύπτει τις ανάγκες μου. Όταν δε θέλω να χρησιμοποιήσω foundation αλλά κάτι πιο ελαφρύ, είναι στις πρώτες επιλογές μου.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; 
Τι γνώμη έχετε;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά !!
Αθηνά

1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Είναι αυτή που φοράω κάθε μέρα..
    Σπάνια χρησιμοποιώ foundation!
    Μου αρέσει πάρα πολύ και είναι η 2η; 3η; που έχω πάρει!
    Φιλάκια :)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB