Review #19: the Balm Put A Lid On It eyeshadow primer

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014 2 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!!

Review και πάλι review... 
Πάμε να δούμε μαζί σήμερα τη βάση για σκιές της the Balm, με το υπέροχο όνομα (και την όμορφη συσκευασία), Put A Lid On It!!


Πρόκειται για μια διάφανη βάση σκιάς, η οποία δεν είναι πολύ παχύρευστη, απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα στα βλέφαρα. Στοχεύει στο να αναδείξει το χρώμα των σκιών αλλά και να αυξήσει τη διάρκειά τους στα βλέφαρά μας. 
Η αλήθεια είναι ότι η σύστασή της είναι λίγο περισσότερο παχύρευστη από όσο την περίμενα, αν τη συγκρίνω βέβαια με την Shadow Insurance της Too Faced που χρησιμοποιούσα τόσο καιρό, αλλά με καλό blending δεν τη νιώθεις καθόλου βαριά. Μοιάζει λίγο σαν ένα silicone - based primer προσώπου χωρίς όμως να είναι. Χρειάζεται λίγα δευτερόλεπτα για στεγνωσει και να σεταριστεί στα βλέφαρα αλλά μόλις αυτό γίνει νιώθεις σαν να μην φοράς τίποτα. Οι σκιές απλώνονται πολύ όμορφα πάνω του, χωρίς να κολάνε οπότε το blending είναι πολύ εύκολο.

Κάνει δηλαδή τη δουλειά του χωρίς να φαίνεται και χωρίς να το καταλαβαίνεις και κατά τη γνώμη μου την κάνει καλά.

Φιλιά!!
Αθηνά




2 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Σαν προϊόν δεν το ξέρω γιατί δεν το έχω δοκιμάσει αλλά εμπιστεύομαι την εμπειρία σου! Φαίνεται αρκετά καλό! Και σαν συσκευασία είναι πολύ γλυκούλα!

  • Athina είπε...

    @Maria Ag
    Σε ευχαριστώ κοπέλα μου! Έχω καταλήξει ότι όσο το χρησιμοποιώ τόσο περισσότερο μου αρέσει.
    Φιλιά!!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB